.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديريت 10 ساله و سكوت مطلق
سازمان كار و امور اجتماعي استان مازندران در مديريت يكنواخت چندين ساله حسيني مطلق، ارتباط بسيار ضعيفي با رسانه‌هاي مختلف داشته است و اين مسئله اعتراض بسياري از خبرنگاران را برانگيخت...
مديريت 10 ساله و سكوت مطلق

 سازمان كار و امور اجتماعي استان مازندران در مديريت يكنواخت چندين ساله حسيني مطلق، ارتباط بسيار ضعيفي با رسانه‌هاي مختلف داشته است و اين مسئله اعتراض بسياري از خبرنگاران را برانگيخت.
  
 
به گزارش فارس ،اين سازمان عريض و طويل كه امور ساماندهي كارگران استان را بر عهده دارد به نظر برخي از خبرنگاران به رسالت اطلاع رساني دقيق خود جامه عمل نپوشيد و در مدت حدود 10 سال مديريت يكنواخت، ارتباط مناسبي با رسانه‌هاي استان از جمله مطبوعات و رسانه‌هاي مكتوب نداشته است.
يكي از خبرنگاران روزنامه‌هاي كثيرالانتشار كه در دفتر سرپرستي مازندران مشغول به كار است در اين‌باره گفت: سازمان كار و امور اجتماعي مازندران عهده‌دار مسئوليت ساماندهي كارگران است و تعداد زيادي از كارگران را تحت پوشش دارد.
وي كه از ذكر نامش خودداري كرد اظهار داشت: مديريت اين سازمان بزرگ كه سازمان فني و حرفه‌اي را با ادغام اخير تحت پوشش خود دارد ارتباط بسيار كمي با رسانه‌ها دارد به طوري كه فقط گهگاهي در ميزگرد‌هاي تلويزيوني شركت مي‌كند.
به گفته اين خبرنگار مديريت اين سازمان در طول حدود 10 سال گذشته فقط 2 مصاحبه مطبوعاتي برگزار كرد به طوري‌كه از سال 80 به اين طرف هيچ نشست مطبوعاتي براي ارائه عملكرد خود و همكارانش نداشته است.
وي عملكرد روابط عمومي اين سازمان را نيز بسيار ضعيف اعلام و تصريح كرد: در طول سال‌هاي گذشته هيچ‌گونه اخباري كه بيانگر عملكرد سازمان باشد به رسانه‌ها ارسال نشده است.
اين فعال مطبوعاتي عقيده دارد دستگاه‌هاي اجرايي در مازندران عملكردهاي مناسبي دارند كه بايد از زبان مدير و با تدبير رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم رسانده شود ولي مديريت اين سازمان تنها در جلسات استانداري و در جمع مديريت ارشد استان و ديگر مسئولان كه گاهي اوقات خبرنگاران نيز حضور دارند به ارائه عملكرد و برنامه‌هاي سازماني مي‌پردازد.
خبرنگار ديگر يكي از روزنامه‌هاي كثيره الانتشار نيز در اين باره بدون ذكر نامش به خبرنگار فارس گفت: عدم تعامل رسانه‌اي سازمان كار و امور اجتماعي سبب شد تا اطلاع رساني دقيقي درباره عملكرد اين سازمان كه ماموريت مهمي در عرصه اشتغال زايي دارد صورت نگيرد.
وي اظهار داشت: با توجه به گستره فعاليت‌هاي اين سازمان كه متولي تنظيم كارگر و كارفرما و همچنين واحدهاي توليدي است نياز ضروري احساس مي‌شود تا مديريت اين سازمان با رسانه‌ها بيشتر ارتباط داشته باشد.
اين خبرنگار تاكيد كرد: به نظر مي‌رسد اگر اين سازمان به مانند برخي از سازمان‌ها با رسانه‌ها ارتباط داشته باشد مشكل بسياري از واحدهاي توليدي ورشكسته و مشكل‌دار با چاره انديشي رسانه‌اي حل مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعيد 23 خرداد 1386
انتقادي بجا بود
سلامي 26 خرداد 1386
بدليل عدم اطلاع استاندار محترم مازندران و معاون سياسي‌اش كه از مقولات و مسائل كارگري و كارفرمائي استان و ادعاي كادر مديريتي سازمان كارو فني و حرفه‌اي مازندران مبني بر اينكه اگر آنان نباشند زمين و زمان بهم ميبافد سازمان كار و فني و حرفه‌اي استان با يك انسداد مديريتي همراه است و عده‌اي مشخص با حاشيه‌هاي مربوط به خود ده سال است كه به مديريت ثابت خود ادامه مي دهند و عليرغم اينكه اكثر مديران مذكور از جمله آقاي حسيني مطلق 32 سال سابقه كار دارند معلوم نيست چه كسي در استان بايد اولاً شعارهاي آقاي دكتر احمدي نژاد مبني بر بكارگيري نسل جديدي از مديران جوانتر را اجرائي كند ثانيا اين بزرگواران در بحرانهاي كارگري استان كه مهمترين وظيفه آنها در دخالت و ايجاد آرامش در جهت اعاده توليد مي باشد هيچگونه دخالتي ندارندو در فكر... خود هستند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.